Σουπερμάρκετ: Συνεχίζεται η στροφή των καταναλωτών σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με το μερίδιο να αυξάνεται σε 25,4% το πρώτο τρίμηνο. Εννέα στους δέκα αγοραστές επιλέγουν μάρκα ή και κατάστημα ανάλογα με προωθητικές δράσεις. Ο τζίρος αυξήθηκε 3% - ελαφρώς χαμηλότερα από τον πληθωρισμό, εδώ.
Ακρίβεια : Το 62% των Ελλήνων πιστεύει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό μεταξύ 18 χωρών. Μάλιστα ο ένας στους δύο, δηλώνει ότι θα είναι συγκρατημένος στις αγορές του τον επόμενο χρόνο, εδώ.
Αγορά εργασίας: Το δεύτερο χαμηλότερο ποσοστό απασχόλησης καταγράφηκε στην Ελλάδα το 2023 (67,4%) αν και οι Έλληνες έχουν το δεύτερο υψηλότερο ποσοστό πτυχιούχων πανεπιστημίου μεταξύ των εργαζομένων (31,4%), εδώ.
Φορολογία: Στο 37,5% αυξήθηκε το 2023 η επιβάρυνση από φόρους και ασφαλιστικές εισφορές για έναν εργαζόμενο με δύο παιδιά που αμείβεται με τον μέσο μισθό, έναντι μέσου όρου 29,5% στον ΟΟΣΑ, εδώ.
Ξενοδόχοι: Τιμωρούμαστε επειδή πετυχαίνουμε, υποστήριξε ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Ξενοδόχων, Γιάννης Χατζής, καταγγέλλοντας την κυβέρνηση ότι αντί να μειώσει τον ΦΠΑ στη διαμονή, επέβαλλε το τέλος ανθεκτικότητας, εδώ.
Οικοδομή: Αυξήθηκαν 5,9% οι τιμές των οικοδομικών υλικών τον Μάρτιο, ενώ οι αμοιβές των εργαζομένων 2,1%, με αποτέλεσμα το συνολικό κόστος να είναι 4% υψηλότερο, εδώ.
Ναυτιλία: Περιορίστηκε 4,5% η χωρητικότητα του ελληνόκτητου στόλου τον Φεβρουάριο, καθώς μειώθηκαν κατά 13 τα φορτηγά και κατά 12 τα δεξαμενόπλοια, εδώ.